torstai 12. maaliskuuta 2015

BabyBox ja muuta vauvatavaraa

Olen normaalisti aika huono shoppailija. En jaksa kierrellä kaupassa ja esim. vaatteita itselle tulee ostettua todella harvoin. Aikaisemmin vielä treenivaatteita tuli ostettua aika usein, mutta nyt raskausaikana olen käyttänyt niitä jotka mahtuu päälle ja ihan hyvin on pärjätty.
 
Toki mulla esim. trikoot tuppaa treenin aikana valumaan mahan alle ja jotkut treenipaidat samanaikaisesti pyrkii nousemaan kainaloihin, mutta pari H&M:n pidempää treenipaitaa ovat olleet mun pelastus :) Onneksi treenitahti on sen verran hidas tällä hetkellä että ehtii asettelemaan valuneita tai nousseita vaatteita ;)
 
Tyttärille tietysti tulee osteltua vaatteita. Tosin isommalle ei enää uskalla ilman hänen seuraansa ostaa ja nuoremmalla kappi pursuu serkuilta saatuja vaatteita, joten pääsen varmaan siinäkin helpommalla kuin moni muu äiti.
 
Nyt vauvan odotuksen myötä on tietysti tehty hankintoja, mutta aika maltillisesti on menty sielläkin. Vaunut on hommattu ja ensisänkynä saa toimia kuopukselle aikoinaan Maailmankaupasta ostettu kattoon ripustettava punottu kori. Kuopus ei siinä pahemmin kyllä nukkunut, vaan oli enimmäkseen mun vieressä. Katsotaan millainen persoona uudesta vauvasta sitten tulee. Vaatteita, hoitoalusta ja pikkutavaroita on myös hankittu ja saatu jonkin verran ja leluja sain työkaverilta ison pussillisen. Lakanoita ja pyyhkeitä olikin vauvalle jo valmiina omasta takaa.
 
 
 
 
Työkaverilta saatu ihanan pehmoinen fleece-asu <3
 
Olen myös liittynyt Libero-kerhoon sekä Pampersin ja Lastentarvikkeen kerhoon josta saatiin ilmainen BabyBox. Lisäksi Facebookissa olen useammassakin vauvaryhmässä jäsenenä.
 


 
Tässä BabyBoxin sisältö. Aivan ihanat noi pienen pienet Lindexin sukat <3
 
Reilun viikon päästä alkaa äitiysloma ja saas nähdä iskeekö sitten varustautumiskuume päälle. Tällä hetkellä ainakin tuntuu tämä maltillinen linja hyvältä. Tavaroita ehtii varmasti hankkia sitä mukaa kun tarve tulee ajankohtaiseksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti