maanantai 9. maaliskuuta 2015

Vauvamahakuvaukset - Milla von Konow

Lohjalla on pari uutta kivaa juttua joita olen päässyt viime viikkoina kokeilemaan. Viikonloppuna olin entisten työkavereiden kanssa syömässä uudessa Lohjalaisessa ravintolassa Mikko Utterissa ja edellisellä viikolla olin vauvamahakuvauksissa! Mikko Utterista lisää myöhemmin, mutta nyt kirjoittelen noista vauvamahakuvauksista.



Meillä on mun sisarusten kanssa tapana viedä synttärisankari johonkin yllätyskivaan ja nyt oli mun vuoro :) Mentiin Virkkalassa Kalkki-Petteriin, jossa lakkautetun kalkkitehtaan toimistorakennus on herännyt eloon erilaisten pienten yritysten toimesta. En ollutkaan käynyt koko paikassa koskaan aikaisemmin.

Siellä oli siis valokuvaaja Milla voin Konowin studio. Millalla on uusi palvelu, jossa kuvataan meitä vauvamahalaisia sekä pariviikkoisia vastasyntyneitä vauvoja <3

Olin juuri pari viikkoa aikaisemmin miehelle sanonut, että olisi kiva käydä vauvamaha-kuvauksissa, kun tämä nyt todennäköisesti on viimeinen tilaisuus, joten olipa ihan mielettömän ihana yllätys, että mun sisarukset oli miettineet juuri samaa.

Onhan se vähän outoa heittäytyä alastomaksi täysin tuntemattoman ihmisen seurassa, mutta Milla on kyllä tosi ammattilainen, joten tilanne oli ihmeen luonnollinen. Aika vaikeeta on olla kuvattavana, mutta tosi jännittävä ja kiva kokemus silti.


Omia kuvia on myös aika vaikea ja outo katsella, mutta tässä muutama kuva. Suurin osa kuvista otettiin ilman vaatteita ja ne toki ovat hyvin yksityisiä.

Kuvauksien aikana ja jälkeen tarjolla oli herkkuja ja juomista, joten myös Baby-Shower tyylisin juhliin sopisi hienosti nämä kuvaukset. Ja kuvaukset siis suoritettiin erillisessä huoneessa, jolla aikaa muut juhlijat saivat nautiskella herkuista.

Voin lämpimästi suositella Millaa ikuistamaan tämän ainutlaatuisen ajan. Millan nettisivuilta löytyy myös noita maailman suloisimpia vastasyntyneiden kuvia. Sellainenkin on meillä nyt harkinnassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti