keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Iltatreenit musa-diggailun päälle

Tänään jäi treenaaminen aika myöhäiseen iltaa. Olin salilla vasta 20.45, joka on arki-iltana mulle myöhäinen ajankohta.

Olin koko illan Laurentius-salissa seuraamassa Lohjan koululaisten bändien esityksiä. Oli ihan mahtava bändikatselmus!Suomen musiikkikulttuurilla ei ole mitään hätää, kun on tällaista potentiaalia. Niin lahjakkaita lapsia ja nuoria! Ja iso kiitos kuulunee myös innokkaille musaopettajille, jotka näitä bändikerhoja vetää.

Oma tytär lauloi ja soitti sähkökitaraa ja kyllä saa äiti olla ylpeä <3 Ihanat tytöt mulla.

Tällä viikolla tuli taas uusi treeniohjelma Optimal Performancesta. Mulla on menossa nyt kahvakuula-painotteinen viikko, mutta korkkasin kuitenkin tänään uuden ohjelman ekan treenin.

Tällä kertaa ohjelman kantavana ajatuksena on Hypertrofia eli lihaksen kasvu. Eka treeni oli jaloille ja oli pakko vetää vähän kevennettynä, kun huomenna pitäisi koko päivä seistä messuilla. Mielessä on vielä liiankin elävästi lauantain jalkatreenit DOM:sit.

Ekana tehtiin pohkeet-askelkyykky-takakyykky kolmikkoa vuoronperään. Sitten vielä polvenkoukistus-toinen pohjeliike paria. Vielä olisi yksi pari ollut listassa, mutta päätin lähteä noiden jälkeen salilta kun vielä omat jalat kantoi :) .

Ohjelma näyttää taas kerran sellaiselta, että tekemistä riittää. Saas nähdä miten kahvakuula huomenna nousee tän treenin ja messupäivän jälkeen...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti