perjantai 11. heinäkuuta 2014

Kankein jaloin viikonloppuun

Eipä ole tullut pitkään aikaa kirjoitettua mun omista treeneistä, joten nyt vähän niistä. Kesän ajan olen liikkunut oikeestaan tosi paljon fiiliksen mukaan. Mulla on lenkkiohjelma, jota seuraan, mutta muuten on tullut puuhattua mitä huvittaa. Ja aika paljon on huvittanut ulkoliikunta, mikä tietysti kesällä on niin ihanaa!

Tällä viikolla maanantaina oli lepo- ja kehonhuoltopäivä. Kävin hieronnassa availemassa vähän jumittavaa vasenta hartiaa. Käyn hieronnassa yleensä noin kolmen viikon välein ja sen lisäksi putkirullaan joka viikko. Venyttely ei kauheesti huvita, mutta liikkuvuutta lisää myös keppijumppa, jota teen myös viikoittain.

Tiistaina oli kesäpesispäivä, eli 1,5 tuntia heittelyä, lyömistä ja portin peluuta. Pesis vaan on kesälajeista ihan ykkönen. Niin kivaa sekä itse pelailla että käydä katsomassa pelejä.

Keskiviikkona mulla oli kolmen asiakkaan treenien veto ja vaikka se ei tietenkään mulle ole mitään treeniä niin tulee siellä mukana kuitenkin jotain tehtyä, nytkin ainakin keppijumppaa. Asiakkaiden jälkeen tein oman punttitreenin, kun sopivasti olin Neidonkeitaan salilla. Vuorossa oli jalka - pakara osasto ja voin kertoa että meni perille. Eilen ja tänään on ollut melko kankea askellus. Olen menossa tänään töiden jälkeen miehen kanssa Nuuksioon lenkille, saas nähdä miten käy näillä jumijaloilla!

Keskiviikkona treenien jälkeen suuntasin neljän ihanan tytön kanssa Lintsille.



Mä olin Lintsi-reissun jälkeen ihan puhki! Lapsissa olisi vielä virtaa riittänyt vaikka mihin, mutta kyllä mua uuvutti. Oli ihanan helteinen päivä olla Linnanmäellä, mutta sää myös verotti voimia. Lisäksi, kun jalkapallon seuraamisen takia parin yöunet jäivät lyhyiksi olin torstaina töiden jälkeen ihan taju kankaalla. Menin suoraan "pikku" päikkäreille ja siinä kun mies puolen tunnin huilin jälkeen nousi ja lähti taas pelaamaan pesistä minä vaan käänsin kylkeä :)

Puolentoista tunnin lepäilyn jälkeen siirryin sohvalle ja ajattelin, että tästä illasta ei kyllä tule enää yhtään mitään. Mutta kyllä mä siitä sitten reipastuin ja lähdin verryttelemään kankeita kinttujani puolen tunnin lenkille ja sen jälkeen reilun puolen tunnin leveä selkälihas - hartia treeni takapihan kuntoilualueella. Meillä on takapihalla siis leuanvetotanko, penkki, tanko ja käsipainot, joten siellä saa hyvän treenin vedettyä.

Ja mikä on tehdessä, ihanassa kesäillassa, kun ei tarvitse edes lähteä omalta pihalta mihinkään :)

Treenit - done!
 
Ihanaa viikonloppua kaikille ja hauskoja Jameja, niille jotka sinne ovat menossa. Meilläkin on miehen kanssa lapsivapaa ilta, mutta taidetaan olla niin tylsiä, että lenkin jälkeen vaan syödään ja katsotaan leffaa ihan kahdestaan. Musta se vaan on ihan parasta rentoutumista <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti