perjantai 12. joulukuuta 2014

Joulukalenterin 12. luukku

MerjanSportin Joulukalenteri - ravinto - LIIKUNTA - lepo - mieli
_____________________________________________________________________
 
Treenibiisit on tämän joulukalenterin luukun aiheena.
 
Mä kuuntelen musaa treeneistä oikeastaan vain silloin kun olen yksin lenkillä. Kahvakuulatreeneissä musiikki häiritsee, koska jotenkin sitä lähtee tekemään musiikin tahdissa pitkiä sarjoja ja se taas ei ole useinkaan järkevää. Nostojen tahti tulee jostain ihan muualta kuin musiikin temposta. Muutenkin on hyvä keskittyä sitten vaikka omaan hengitykseen musiikin sijaan.
 
Salilla taas voisin hyvinkin kuunnella musaa. Yleensä joudun kyllä tyytymään tarjolla olevaan taustamusaan, koska mulla ei ole mitään käteviä musiikin kuunteluvehkeitä, jotka voisi ottaa salille mukaan. Siis toki on puhelin, mutta pitäisi olla jotenkin tosi hyvät oheislaitteet ettei treeni menisi johtojen ja systeemien kanssa säätämiseksi.
 
Mutta yksinäiset lenkit, sinne musa kuuluu aivan ehdottomasti!
 
Tässä muutamia mun lenkkimusasuosikkeja:
 
 
Stronger than yesterday - no tottakai!
 
 
 
Time of my life - mun suosikkielokuvasta. Saattaa pari tanssiaskeltakin tulla lenkkeilyn lomassa :)
 
 
 
Tämän tahtiin sitten vähän rivakampaa lenkkeilyä.
 
 
 
Legendaarinen!
 
Täytyykin tsekata Dirty Dancing ja Rocky taas kerran joululoman aikana :)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti