tiistai 4. helmikuuta 2014

Viikonlopun koulutukset

Taas on (liian pitkä) tovi vierähtänyt blogihiljaisuudessa. Olen tehnyt tosi pitkiä päiviä ja sama tahti jatkuu vielä tämän viikon. Kalenteri on niin täynnä että yksi viaton laivareissu aiheuttaa tungosta muille päiville :)

Mutta viikonloppuna olin taas opiskelemassa Trainer4Youlla. Tällä kertaa perjantain aiheena oli motivaatio ja lauantain tuotteistaminen. Oli tosi mielenkiintoinen setti ja sain kyllä molemmista aiheista tosi paljon irti. Se on jännää kun jokaisen lähiviikonlopun jälkeen on sellainen tunne, että juuri sen viikonlopun aihe on se kaikkein tärkein ja juuri se johon haluan pureutua eniten. Mutta sehän vaan kertoo kuinka laaja-alaisesta asiasta Personal Trainer opinnoissa ja liikunta-alalla yleensäkin on kyse.

Lauantaina opintojen jälkeen ponkaisin samantien laivalle entisten työkavereiden kanssa. Oli huippuhauskaa ja rentouttavaa. Olen nukkunut viime aikoina vähän huonosti (koska murtunut kylkiluu) joten päätin reissussakin priorisoida yöunia. Niinpä minä juniori (olin porukan nuorin) olin ekana illalla nukkumassa hytissä. Muut ladyt jaksoivat juhlia huomattavasti pidempään. En olisi varmaan muutenkaan, mutta nyt varsinkaan en juonut mitään alkoholia. Se kuitenkin sotkee yöunia aika paljon, joten halusin minimoida väsymyksen aiheuttajat.

Huomenna lupaan palata tänne blogiin ja kertoa yhden aivan ihanan asian, joka huomenna tapahtuu! Olen jotenkin niin taikauskoinen, etten viitsi hehkuttaa ennen kun nimi on paperissa :) Huomiseen siis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti