keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

Juuret


Me istutettiin yhdessä puu

Sen oksille linnut laskeutuu
Mun juuret, ne ovat täällä maassa syvällä
Ja siitä taimesta kasvoi puu
Se maailman tuulissa vahvistuu
Mun juuret, ne ovat täällä maassa syvällä

Antti Tuisku - Juuret




Mun täti muisti vauvaa rahalla ja ostettiin sillä omenapuu. Tarkoitus olisi, että vauva saa seurata hänen syntymävuotenaan istutetun puun kasvua. Toi Antti Tuiskun kappale on mun mielestä ihana. Se pistää miettimään omiakin juuria ja toivon, että vauva tuntee aina kuuluvansa tänne meidän luo olipa hän sitten missä päin maailmaa tahansa.

Toinen ihana puu-aiheinen kappale on tämä:


Olen tykännyt tästä heti ensi kuulemalta, vuonna 2009 ei vaan ollut ketään keneen yhdistää tätä :) Kun tapasin mun miehen 2,5 vuotta sitten oli aika nopeesti selvää, että tämä sopii hänelle täydellisesti. Hän on mun tuki ja turva ja ilman häntä olisin kuin linnuton puu <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti