lauantai 27. kesäkuuta 2015

Kesäisiä kuulumisia

Kylläpä taas päivät kuluu hirveellä vauhdilla. Pelottaa oikein, että tää vauva-aika hurahtaa hetkessä ohi. Olen kyllä nauttinut joka hetkestä tämän pienen hurmurin kanssa. Vauva viihtyy rinnalla ison osan päivästä, joten ihan hirveesti ei saa aikaiseksi, mutta ei se haittaa. Nytkin pötköttelen sohvalla vauva vieressä ja koitan yhdellä kädellä näpytellä iPadillä tekstiä.


Maailman ihanin <3


Tämä viikko on muutenkin ollut aika laiska. Parit hyvät treenit olen saanut tehtyä, mutta muuten on mennyt parit synttärit juhliessa ja leffoja katsellessa ja muutamia ihania vieraita tapaillessa. Ensi viikoksi on luvattu parempaa säätä ja sinne onkin kivoja juttuja luvassa!


Kesäsynttärien herkut :) Lucas 5v!


Mutta palataanpa vielä juhannukseen. Me matkattiin koko perheellä Pohjois-Karjalaan sukujuhliin. Yövyttiin viime kesän tapaan Värtsilässä hotelli Joessa.



Me saatiin sieltä ihan loistodiili, päästiin hotellin 55 neliöiseen sviittiin edullisesti koko reissun ajaksi. Sviitissä oli kaksi makuuhuonetta, keittiö, lapsille sisä- ja ulkoleluja sekä lasten suosikki: tassuamme kylppärissä.






Ootteko koskaan käyneet hotellissa, jossa mökkireissun aikana huoneen siistijä oli viikanut lasten vaatteet lattioilta siististi tuolin päälle!? Aika hyvää palvelua mun mielestä!



Hotellista käsin siis käytiin juhlissa ja mun vanhempien mökillä. Myös mun ystäviä kävi kylässä ja yhtenä iltana lenkkeiltiin, tehtiin miehen kanssa 100 askelkyykkyä, pelattiin sulkista ja mä tein kahvakuulatreenin. Eli vaikka otettiin aika rennosti, niin vähän treeniäkin tehtiin.




Mökillä




Sitten juhannuksesta nykypäivään :) Tilattiin miehen kanssa Ruutu+, että päästään katsomaan superpesistä telkkarista. Tänä kesänä ei varmaan paikanpäälle päästä peleihin, kun vauvan kanssa on kivempi katsoa kotoa ja käydä vaan tossa omalla kotikentällä livenä. Heti katsottiin yksi viime viikon peli ja tänään mä katselin naisten itä-länsi ottelun (kun mies oli pesisjoukkueensa saunaillassa). Siellähän oli tuttu kaveri Tohmajärveltä päätuomarina! Huomenna sitten miesten itä-länttä. 


Elokuun puolivälissä olisi taas kahvakuulan puolimaraton kisat Helsingissä. Nyt pohdiskelen uskaltaisiko ilmoittautua. Voisin koittaa 12 kg:n tempausta, mutta siihen pitäisi saada kuitenkin jonkin verran joka viikko treenattua tässä lähtökunnossa. En haluaisi ottaa mitään paineita treenaamisesta vauvan kanssa, mutta toisaalta vähän polttelisi osallistua!

Mulla on työpaikan liikuntaetua aika paljon vielä käyttämättä, ja mietin erilaisia juttuja mihin käyttäisin sen summan. Syksyyn joka tapauksessa menee mutta mietin Valmennuskeskus Huipun starttikurssia tai Mixtremesportin painonnostokursseja. Molemmat vaikuttaa tosi mielenkiintoisilta. Joka tapauksessa kaipaan nyt tosi paljon jotain ohjattua liikuntaa omaan treenikalenteriin. Jos jollakin on kokemuksia Huipusta tai MixtremeSportista niin mielelläni kuulisin. Tai jostakin muusta pienryhmäliikunnasta Lohjalla. Vinkit ovat tervetulleita!









1 kommentti:

  1. Voin suositella Mixtremesporttia. Itse olen päässyt kokeilemaan Mirvan opissa tempausta, jopa minä opin alkeita :).Mirva on todella hyvä valmentaja. tr

    VastaaPoista