torstai 22. toukokuuta 2014

Loop-kokemuksia

Ennen seuraavaa Islanti-postausta vähän käyttökokemuksia Loop-rannekkeesta.

Hommasin siis Loopin ennen reissua ja olikin tosi mielenkiintoista seurata miten askeleita ja muuta aktiivisuutta kertyy. Reissussa ei sinällään tehty mitään virallista treeniä, mutta kävelyä tuli ihan kivasti joka päivä. Vaikka retkille mentiinkin bussilla tuli kohteessa käveltyä aika paljon.

 
Pahoitteluni suttuisesta kuvasta, mutta tältä mun sivu näyttää iPadissä. Tässä on siis eilisen lukemat, kun oltiin jo palattu reissusta ja vietettiin kotipäivää. Askeleet ei kuvassa näykään, niitä tuli eilen 19.825 kpl.
 
Eilen tulikin puolivahingossa kahden lenkin päivä, kun aamulla kävin lenkillä ja kuvittelin illalla tekeväni kahvakuulatreenin. Mentiin kuitenkin illalla miehen tyttären yleisurheilukoulun varainhankintatilaisuuteen. Siellä siis kierrettiin tunnin ajan urheilukenttää ja maksettiin pieni kannatusmaksu seuralle.
 
En ole taas ottanut juoksuaskelia pitkään aikaan, mutta nyt innostuttiin miehen kanssa hölkkäämään. Lauantaina 31.5. järjestän Virkkalan urheilukentällä Cooperin testin klo 17 (sinne saa tulla kuka vaan, tilaisuus on maksuton), joten on syytäkin vähän ottaa juoksuaskelia tässä vaiheessa. Juoksu ei ole koskaan ollut mun vahvin laji, vaikka kävelylenkeistä kyllä tykkäänkin.
 
Vieläkin pitäisi tuota istumisen määrää vähentää. Harmittaa kun töissä joutuu istumaan niin paljon. Mun työpöytä ei nouse tarpeeksi, että sen ääressä voisi tehdä seisten hommia, joten istuminen on melko pakollista. Koitan kyllä nousta tuolista usein ja toimittaa asioita kävellen soittamisen tai sähköpostin lähettämisen sijaan, mutta kyllä silti tuhottomasti tulee istuttua. Se häiritsee mua päivä päivältä enemmän!
 
Toi Loop ranneke näyttää tuossa palautteessa myös jos on istunut liian kauan paikoillaan. Perjantain jälkeen olen saanut vain kaksi aktiivisuusmuistutusta, vaikka tuossa oli lentokoneessakin pakollista istumista kaksi kertaa. Kannustaa siis nousemaan tuolista :)
 
Loop laskee myös nukkumisajan ja siinäkin mun pitäisi palata kunnon rytmiin. Näin valoisaan aikaan ei millään malttaisi mennä ajoissa nukkumaan ja sitten aamulla väsyttää. Nyt lupaan skarpata siinäkin. Kymmeneltä illalla sänkyyn niin silloin olen päivällä parhaimmillani.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti