perjantai 6. kesäkuuta 2014

Date night

On kyllä niin tärkeetä antaa omalle parisuhteelle aikaa. Me ollaan onneksi tuon mun unelmieni miehen kanssa koko yhdessäoloajan otettu aina silloin tällöin joku hetki ihan vaan kahdenkeskiselle ajalle. Aina se ei ole kovin helppoa, meillä on kuitenkin yhteensä viisi lasta ja työt ja harrastukset ja kaikki muu.

Tiistaina pidetiin töiden jälkeen treffi-ilta ja oli ihanaa. Ekaksi oltiin Tytin tanssikurssilla harjoittelemassa valssia. Mun työkaveri opiskelee tanssinopettajaksi ja hän piti pienelle ryhmälle opintoihin kuuluvan tanssiopetuksen. Aika hyvin lähti tunnissa jo askeleet menemään. Ei ollakaan koskaan aikaisemmin tanssittu, ainakaan valssia, yhdessä.

Toki meille molemmille oli perusaskel tiedossa, eli joskus on molemmat valssia tanssittu, mutta kyllä ohjatusta tunnista saa niin paljon enemmän irti. Jo pelkkä tanssiasento on paljon napakampi ja ryhdikkäämpi nyt! Ja voi että miten hienosti mun mies osasi viedä, ja mä koitan antautua olemaan vietävänä :) Varmasti auttaa tosi paljon että meillä molemmilla on ainakin vähän rytmitajua. Saatiin jälkikäteen vielä opettajalta kehuja, että meni hienosti ja että oltiin niin rakastuneen näköisiä. Hih <3

Tanssin jälkeen mentiin vielä Selloon leffaan katsomaan Se toinen nainen. Oli ihan ok leffa, vähän odotin että olisi ollut hauskempi, mutta ihan katsottava.

Oli tosi rentouttava ilta kahdestaan. Olen vasta viime vuosina alkanut ymmärtämään miten paljon rentoutuminen ja lepääminen (niin henkisesti kuin fyysisestikin) merkitsee oman hyvinvoinnin kannalta. Onneksi olen myös löytänyt ne omat rentoutumiskeinot aika hyvin ihan tuolta arjesta. Sitten tällainen extra-kiva on siihen päälle oikeaa luksusta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti