sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Joulunalusjumpat x 2

Toivottavasti oli tänään tontut liikenteessä ja kurkkivat salin ikkunoista sisään, niin reippaasti jumpattiin! Ennen jumppia käväistään vielä eilisessä. Mun vanhemmat ja miehen vanhemmat oli meillä kylässä ja juhlimassa meidän kihlajaisia sekä miehen synttäreitä.
 
Mä olin oikein leiponut ja tällä kertaa onnistuikin ihan hienosti. Aika harvoin tulee leivottua, mutta nyt oli kyllä kiva tehdä. Tekovaiheessa en tietenkään muistanut ottaa kuvia ja mieleen se tuli vasta kun piirakat oli jo melkein syöty :)
 
 
Homejuusto-päärynäpiirakan ohje löytyy täältä. Oli tosi hyvää! Ihana makean ja suolaisen liitto.
Mä kyllä sen verran oikaisin, että ostin valmiin ruispiirakkapohjan.
 
 
Sokeriton mansikka-rahka-piirakka on napattu Melkein jo siellä-blogista.
Tämäkin oli tosi herkkua. Koitan nyt olla käyttämättä sokeria, joten tämä ohje oli siihen passeli. Stevialla saa makeutettua tosi hyvin. Meillä oli tarjolla myös valikoima sokerittomia karkkeja (kaikkia laatuja joita löysin kaupasta).
 

Sain miehen vanhemmilta tämän ihanan mukin. Mies sai Kahvin Ystävä-mukin :)
Tää on tosi hauska, kuppi ei kuumene ulkopuolelta, joten toimii vaikka siinä ei olekaan korvaa.
Muki on Kotimo Designin, ihania juttuja tuolla verkkokaupassa myynnissä!
 
Sitten tähän päivään. Aamulla mulla oli treffit salilla asiakkaan kanssa. Käytiin saliohjelma läpi ja sen jälkeen mä jäin vielä tekemään oman treenin. Muistinkin taas kuinka paljon tykkään treenata heti aamusta. Tulee ihan huippuvire koko päivään.
 
Olin jo aikaa sitten napannut Sanna Elorannan blogista ylös tän treenin ja nyt vihdoin vähän kevennettynä pääsin sitä tekemään.
 
Treeni oli siis seuraavanlainen:
 
1. Maastaveto x 10 ja pystypunnerrus x 10, ilman taukoja yhteensä 10 minuuttia.
2. Askelkyykky 10/jalka ja kulmasoutu x 10, ilman taukoja yhteensä 10 minuuttia.
 
Ihan napakka treeni ja aikaa kului alkulämmittelyn ja loppuverkan ja venyttelyjen kanssa vain noin 45 min.
 
 Ihan loppu :)
 
Ja treenin jälkeen ruokaa napaan.
 
Lounaan jälkeen koristeltiin joulukuusi. Lapset oli siinä hommassa oikein hyviä :) Ei melkein ymmärrä, että se joulu on ihan just kohta!
 


  
Illalla oli vielä Lohjan porukan kahvakuulatreenit ja vähän samalla kombo ajatuksella mentiin sielläkin, kuin mun aamutreenissä. Tehtiin myöskin kaksi 10 minuutin settiä: ekana kahvakuulatempaus - maastaveto paria ja toisena kahvakuulatyöntö - kyykky paria. Kunnon hikitreeni oli ja kaikilla taas ihan mieletön tsemppi. Alkuun lämmiteltiin keppijumpalla, jossa käytiin maastavedon sekä etu- ja takakyykyn tekniikkaa läpi. Jonkun verran olen teettänyt levypainojuttuja ja painonnostoliikkeitä tuossa sunnuntain ryhmässä viime aikoina. Tykkään itse niistä tosi paljon ja tulee vähän vaihtelua tuohon kahvakuulan nostamiseen.

Sellaiset setit tänä viikonloppuna. Onneksi mulla on päivätyöstä lomaa koko ensi viikko. PT-hommia onkin sitten senkin edestä, oi että mä tykkään! Ja hei, Merjansportti löytyy nyt myös Instagramista, tulehan seurailemaan sinne :)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti