torstai 26. joulukuuta 2013

Joulunpyhien jumpat, juhlat ja lahjat

Olen ollut kiltimpi kuin vuosiin, ainakin jos joululahjojen määrästä voi jotain päätellä! Voi että, mitä ihania juttuja sain :) Päivät ovat menneet ihan supernopeasti, kun on ollut kivaa.

Miehen kanssa on pelattu uutta Trivial Pursuitia ja rakennettu palapeliä yötä myöten. Kahvakuulaurheilukin oli päässyt Trivialin kysymyksiin! Kysymys taisi olla millä toisella nimellä tunnetaan girevoy sport. Hih ja se kysymys tuli mulle :) Täytyy myös sanoa, että noi isot palapelit on niin koukuttavia. Aattoyönä rakenneltiin puoli kolmeen asti yöllä ja eilenkin meni aika myöhään :)

Tässä vielä joulutunnelmia meiltä.

Paketit vielä odottamassa saajiaan.

Herkkujakin tuli paketeista. Ja herkkujen alla oleva Marimekon vati myös.

Mä toivoin joulupukilta puisia voimistelurenkaita ja sellaiset sain :) Tosi hyvän tuntuiset renkaat käsiin nämä Spartan Gearin gym ringit. Veikkaan, että meillä tullaan roikkumaan ja voimistelemaan näillä ensi vuonna aika paljon. Kunhan nyt pukki vielä asentaa se olohuoneen kattoon ;) 

Pähkinänpurijalle herkkuja. 

Kalevalan My Saaga. 
<3 <3 <3 

Lisää koruja. Tyttäret oli molemmat ostaneet mulle tuollaiset ihanat sormukset <3 

Pari uutta peliä. Kohta saadaan hankkia peleille oma huone.

Somebodys favourite band... 
 
Mieskin oli ollut kiltti. Pauligin Cupsolo kahvin ystävälle :)
 
Niin ihanissa tunnelmissa päästiin jouluaatosta yli. Sitten onkin ollut energiaa treenata! Eilen tein lasten ulkoilun jälkeen puolen tunnin reippaan kävelylenkin ja illalla käytiin miehen kanssa kodin kellarisalilla kiduttamassa rintalihakset ja yläselkä. Ekaksi vedettiin leuat kotona ja sitten alas tekemään vielä penkkiä, kulmasoutua ja pull overia. Parhautta on sali kotitalossa. Mies sai vielä joulupukilta jumppapallon, joten saadaan vielä monipuolistettua kotitreeniä sen ja voimistelurenkaiden avulla. Varsinkin vatsalihasten treenissä jumppapallo on ihan ehdoton. Liikkeen saa tehtyä pallon päällä kunnollisesta esivenytyksestä alkaen. On tehokasta!


 Kuviakin on treenistä vaikka kuinka paljon, mutta vain tämä yksi läpäisi seulan :) Taisi olla vähän räjähtänyt treenaaja ja ihan väärät vaatteet kuvien ottamista varten, heh hee.
 
Tänään jumpattiin sitten alaosasto eli reidet, pakarat ja suorat selkälihakset uimahallin salilla. Oli tiukka treeni. Odotettavissa taas pari päivää hankaluuksia vessanpöntölle laskeutumisessa. Jep, näin meillä.
 
Treenin jälkeen mentiin lasten kanssa uimaan. Ja mun kuopus oppi uimaan! Hän on sukellellut jo monta vuotta, eikä oikein ole edes kiinnostanut se pään pinnalla pitäminen, mutta tänään se vaan lähti sujumaan. Hän veteli jo kesällä muutamia vetoja, mutta nyt ui jo monta metriä. Ihana pikku A <3 !Musta on ihanaa, että molemmat mun lapset on aikamoisia vesipetoja, vaikka itse olen ollut aina jotenkin arka vesihommissa. Inhoan veneilyä (siis pelottaa) enkä ole kovin hyvä uimari (en ole tyytyväinen omaan tekniikkaan).
 
Uimisen jälkeen päästiin valmiiseen pöytään mun vanhempien luo ja sen jälkeen olen tehnyt koneella PT-hommia. Huomenna mulla on viisi asiakasta iltapäivästä iltaan saakka. On se vaan mahtavaa, että saan tehdä tätä työtä! Olen kiitollinen tästä joka päivä.
 
Toivottavasti kaikkien joulu on mennyt yhtä ihanasti! Nyt taidan lähteä haastamaan miehen Trivial Pursuit erään. Hän johtaa nyt 2-1, mutta ei kauaa :)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti