keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Päiväni itkijänaisena

Tänään on ollut taas poikkeuksellisen liikutuksen päivä (joo, olen nainen). Kyynelkanavat ovat siis olleet aika avonaisina pienimmistäkin jutuista.

Olen peräti kahdesti saman päivän aikana liikuttunut saman radioklipin takia. Tämä Anna Perhon kertomus Radio Aallossa sai silmät kostumaan aamulla ja vielä tuli uusintana kun lähdin töistä kotiin. Niisk!

Sitten tämä:



On vaan niin hyvä! Ihan kananlihalla ja taas silmät kosteina kuuntelin tätä. Ollaan menossa perjantaina Vantaalle kuuntelemaan Raskasta joulua-konserttia. Nessupaketti mukaan.

Oon kyllä sellainen vetistelijä, ettei mitään rajaa. Kovasti ovat viime aikoina liikuttaneet myös esimerkiksi Tanssii Tähtien kanssa. Siellä kun Jani Rasimus liikuttuu saadessaan Rakelin kanssa kympin tanssista niin minä itken mukana. Mulla se liikutus tuleekin nimenomaan siitä, että voin eläytyä toisen tunteisiin tai sitten hyvästä musiikista. Normaalielämässä saatan olla sitten aika paljon kovempi jätkä :)

Sitten toisiin juttuihin. Kai se on pakko aloittaa jouluasioiden valmistelu aattoonhan on enää reilu kuukausi. Onneksi osa lahjoista on jo tilattu netistä. Oon kyllä aika hulluna kaikenlaiseen joulutavaraan ja olin nyt päättänyt etten osta mitään uutta tänä vuonna, kamaa on muutenkin ihan liikaa. Mutta peruin sen sitten heti alkumetreillä, hah haa. Sellaista se on.

Mutta eikö ole soma!
 

 Loppuun vielä pähkinöiden suurkuluttajan annoskoko.


Ihania jouluvalmisteluja kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti