torstai 4. heinäkuuta 2013

Check into rehab

 

Viikko on jo ehtinyt torstaihin. Treenit jatkuu samaan tapaan, lajitreeni joka toinen päivä ja välipäivinä jotain kevyttä fiiliksen mukaan.
 
Kroppa on pysynyt hyvässä kunnossa kun treenin määrä on pienentynyt. Ei pahemmin jumita eikä kiristä. Nytkin just kun alkoi vähän niska-hartiaseudulla tuntumaan jumiin menoa olikin jo hierontapäivä. Kävin siis eilen taas Sarilla availemassa alkavat jumitukset. Siellä vasta oikein tajusin miten ihanaa on, kun olen päässyt aikaisemmin vaivanneista olkapääongelmista eroon ja myös joskus vaivanneet ranteiden limapussien tulehdukset ovat historiaa. Varmaan talven punttitreeni ja parantunut tekniikka kahvakuulan nostamisessa ovat auttaneet. Mulla vaan liiasta treenistä tuoppaa niska-hartiaseutu menemään ihan tukkoon ja nyt kun treeniä on vähemmän olen päässyt siitäkin. Hieronnan lisäksi tietysti säännöllinen mobbaaminen pitää paikat kunnossa.
 
Treenimäärän pienentyessä ekaksi olin ihan innoissani, kun aikaa jäi muuhunkin tekemiseen. Olen lukenut tosi paljon kirjoja ja hommaillut kaikenlaista. Nyt kuitenkin kun treenien vetäminenkin on kesätauolla, mulla on ollut välillä tylsää! En muistakaan milloin viimeksi olisin ajatellut illalla kotona, että onpa tylsää, ei oo oikein mitään mieleistä tekemistä. No, täytyy nyt vaan kafata akkuja vaikkapa sitten silleen ettei tee mitään. Kyllä sitä puuhaa sitten syksyllä taas riittää kun treenien vetäminen alkaa.
Löysin muuten aivan ihanan hiustuotteen! Mun tukka on ollut niin kuiva hampuusi ja vaikka kuinka olen koittanut hoitoaineessa sitä uittaa, ei ole auttanut. Nyt värjäsin hiukset ja tuli ihana kiilto! Päätin että en päästä enää sitä kuivumaan ja ostin Tigin hoitsikan ja shampoon.
 
 
 
Check into rehab. Done!
 
 
On ihan loistotuotteet. Ja vaikka maksoikin enemmän kuin mitä yleensä näihin tuotteisiin laitan, niin ovat kyllä riittoisan tuntuisiakin. Ei tarvitse montaa painallusta pitkäänkään tukkaan!
 
Ai niin ja ilmoittauduin tänne! Tempauskisat siis tavoitteena elokuussa. 12 kiloisella lähden suoritusta tekemään. Vielä en ole kertaakaan sillä kymppiä temmannut, mutta niinkuin mun valkku sanoo, se 10 min on suorituksen maksimiaika. Myös alle sen tehdyt suoritukset huomioidaan :)

2 kommenttia:

  1. Vau mikä persus ja kintut! Ei näy selluliittimuhkuroita.
    Kateellisin terkuin :) -Aune

    VastaaPoista